2013. október 11., péntek

Award

Drága olvasóim!
Most nem résszel jöttem, de ígérem holnap már fel is teszem a várva várt első részt. Jó hétvégét mindenkinek. És megérkezett a 2. díjam is, amiért hálás vagyok Xana



Szabályok:
1. Írj magadról 10 dolgot!
2. A jelölő minden kérdésére őszintén kell válaszolni!
3. Tegyél fel te is 10 kérdést jelöltjeidnek!
4. Küld tovább 10 embernek (visszaküldeni nem lehet)!
                                                                      



10 dolog magamról:
1.A testvérem és köztem 13 és fél év van.
2. Imádok sportolni.
3. Kedvenc színészem Johnny Depp.
4. Szeretem a rock zenét.
5. Nem tudok fejlécet csinálni, akármennyire is szeretnék.
6. A Végzet Ereklyéi sorozatot olvasom.
7. Szeretek rajzolni, de sose tudom mit is kéne.
8. Kedvenc tantárgyam a tesi.
9. Sokat szoktam olvasni és sok könyvem is van.
10. Amikor megkaptam ezt a díjat, itt vigyorogtam a képernyő előtt, mint egy tejbe tök.

Válaszaim:

1. Melyik a kedvenc országod?
Brazília
2. Miért?
Egyszerűen elvarázsol a hely maga. Nagyon szeretnék eljutni oda egyszer.
3. Nézel focit?
Inkább játszom, mint nézem, de természetesen a Barca vs. Real meccsek kihagyhatatlanok.
4. Kedvenc zenekarod?
Green Day, System Of A Down, Three Days Grace
5. Mióta blogolsz?
Ez az első, szóval hivatalosan 2013.10.01.
6. Akarsz más történetet is írni?
Igen szeretnék majd később.
7. Miért szeretsz blogolni?
Mosolyt csal az arcomra az, hogy az olvasók jó véleménnyel vannak a blogomról.
8. Melyik városba szeretnél eljutni?
Rio de Janeiro, viszont Londonba is szívesen kimennék egyszer. Paris és New York is kihagyhatatlan a számomra, bár kétlem, hogy valaha el jutok oda sajnos.
9. A lány vagy fiú bandákat kedveled jobban?
Nem tudok dönteni.
10. Kedvenc sorozatod?
Így jártam anyátokkal, Született feleségek, Teen Wolf

Kérdéseim:
1. Vannak már jegyeid idén a suliba?
2. Kávé vagy kakaó?
3. Miért?
4. Voltál már nagyon cikis helyzetekben a barátaid előtt?
5. Pikkel rád valamelyik tanár?
6. Szeretnél új történetet kezdeni?
7. Mi adott ötletet a történeted elkezdéséhez?
8. Írás közben szoktál zenét hallgatni?
9. Szoktál olvasni?
10. Mi a kedvenc könyved?

Küldöm:
1. Katy

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm! :) ♥ Xx

    VálaszTörlés
  2. Fociii ,Green Day , Teen Wolf :D :D :D :D Ceretlek

    Puszil Kisszikuh

    VálaszTörlés